مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 20:502023-06-22سياسي

استقبال خوب زائران بیت الله الحرام از «طرح قرآنی رسول اکرم(ص) با محوریت سوره حج»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «طرح قرآنی رسول اکرام» عنوان پویشی است که به ابتکار مؤسسه فرهنگی قرآنی عترت امام رضا (علیه السلام) با هدف آشنایی و تدبر موضوعی در سوره های قرآن در مناسبت های مختلف راه اندازی شده است.

- استقبال خوب زائران بیت الله الحرام از طرح قرآنی رسول اکرم(ص) با محوریت سوره حج مؤسسه فرهنگی قرآنی عترت امام رضا علیه السلام با همکاری مؤسسه مشعر و با محوریت بعثه مقام معظم رهبری، پویشی را برای مطالعه و تدبر زائران خانه خدا در سوره مبارکه حج راه اندازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طرح قرآنی رسول اکرام عنوان پویشی است که به ابتکار مؤسسه فرهنگی قرآنی عترت امام رضا (علیه السلام) با هدف آشنایی و تدبر موضوعی در سوره های قرآن در مناسبت های مختلف راه اندازی شده است.

این پویش سعی دارد مفاهیم مرتبط با مناسبت های مذهبی و انقلابی را از زبان قرآن به نسل امروز منتقل کند.

به همین منظور در هر مناسبت تفسیر روان و روزآمد از یکی از سوره های قرآن را همراه با نکته های قابل تأمل، روایات مرتبط و جملات قصار از امامین انقلاب و شهدا در قالب مسابقه کتابخوانی عرضه می کند.

در همین راستا کتاب حج، طرح قرآنی رسول اکرم با محوریت سوره مبارکه حج ، ضمن تشویق زائران به مطالعه آیات سوره حج، فرصتی برای زائران خانه خدا فراهم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال خوب زائران بیت الله الحرام از «طرح قرآنی رسول اکرم(ص) با محوریت سوره حج»

استقبال خوب زائران بیت الله الحرام از «طرح قرآنی رسول اکرم(ص) با محوریت سوره حج»