مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-18فرهنگي

تلاش تام کروز در مذاکرات تهیه کنندگان و انجمن بازیگران نتیجه نداد


تام کروز در یک جلسه مذاکره انجمن بازیگران و تهیه کنندگان شرکت کرد تا بر اهمیت توجه به هوش مصنوعی، بدلکاران و تبلیغ فیلم ها تاکید کند اما ظاهرا تلاش وی بی فایده ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، بازیگر ماموریت غیرممکن در یکی از مذاکرات پیش از اعتصاب که بین انجمن بازیگران و اتحاد تهیه کنندگان برگزار شده بود، شرکت کرد تا بر موارد مهم تاکید کند.

در این مذاکرات کروز بر اهمیت توجه به هوش مصنوعی به تهیه کنندگان توصیه کرد و از کمیته مذاکره کننده انجمن بازیگران هم خواست با توجه به وضعیت حساس سینماها، به بازیگران اجازه دهد در طول اعتصاب، فیلم ها را تبلیغ کنند.

موضوع هوش مصنوعی آن قدر برای اعضای انجمن بازیگران مهم است که تام کروز در این جلسه مذاکره در ماه ژوئن از اتحاد تهیه کنندگان فیلم و تلویزیون خواست تا به نگرانی های انجمن در این زمینه توجه کند.

این تنها دغدغه بازیگر مطرح هالیوود نبود و او همچنین از اتحاد تهیه کنندگان خواست از موضع انجمن بازیگران درمورد بدلکاران حمایت کند.

کروز همچنین سخنانی برای نمایندگان بازیگران ادا کرد و با تاکید بر وضعیت حساس سینماها پس از همه گیری از آنها خواست اگر اعتصاب شروع شد بازیگران را از تبلیغ فیلم ها منع نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش تام کروز در مذاکرات تهیه کنندگان و انجمن بازیگران نتیجه نداد

تلاش تام کروز در مذاکرات تهیه کنندگان و انجمن بازیگران نتیجه نداد