مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 17:202023-07-18بين الملل

هشدار حماس درباره تداوم یورش صهیونیست ها به مسجدالأقصی


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) درباره تداوم یورش صهیونیست ها به مسجدالأقصی و اقدامات تحریک آمیز آن ها در صحن های این مسجد مقدس هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش حماس درباره یورش نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالأقصی و به جا آوردن آیین تلمودی در صحن های این مسجد در راستای یهودی سازی و تقسیم بندی زمانی و مکانی آن هشدار داد.

ده ها شهرک نشین صهیونیست امروز سه شنبه نیز تحت حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به صورت غیرقانونی وارد صحن های مسجدالأقصی شده و در اقدامی تحریک آمیز شروع به گشت زنی و انجام آیین تلمودی در این مسجد مقدس کردند.

حماس تأکید کرد که ملت فلسطین و نیروهای مقاومت هرگز اجازه اجرای طرح های صهیونیستی در مسجدالأقصی را نخواهد داد و با تمام توان از این مسجد و اماکن مقدس دفاع خواهند کرد.

به نوشته وبگاه شهاب نیوز ، حماس همچنین تأکید کرد که مسجدالأقصی مسئله مهم ما و جزیی از عقاید دینی و سیاسی ماست.

این جنبش همچنین به فلسطینیان ساکن قدس به دلیل دفاع از مسجدالأقصی و قدس درود فرستاد و امت عربی و اسلامی را به اقدام موثر در تمامی زمینه های رسمی و مردمی برای حمایت از پایداری ملت فلسطین و مبارزه مشروع آن تا آزادسازی سرزمین فلسطین و اماکن مقدس آن به ویژه مسجدالأقصی فراخواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار حماس درباره تداوم یورش صهیونیست ها به مسجدالأقصی

هشدار حماس درباره تداوم یورش صهیونیست ها به مسجدالأقصی