مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 20:452023-06-27سياسي

حضور مستمر مدیران اجرایی در بین مردم به افزایش رضایتمندی عمومی کمک می کند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: حضور میدانی مدیران در جمع مردم علاوه بر اعتماد سازی در جامعه، میزان رضایت مندی عمومی را افزایش می دهد و در این بین بخش عمده ای از مشکلات نیز حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با هفته قوه قضاییه، احمد جوانمردی بخشدار مرکزی شهرستان قزوین ظهر امروز ضمن حضور در دفتر معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین، با علی فولیان دیدار کرد.

فولیان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان در این دیدار گفت: پیشگیری از وقوع جرم باید در اولویت اقدامات همه مدیران به خصوص مدیران اجرایی باشد.

چرا که قانون اساسی پیشگیری اولیه از وقوع جرم را به عهده دستگاه های اجرایی گذاشته است.

فولیان ادامه داد: مدیران در تصمیمات خود و اقداماتی که انجام می دهند موضوعات پیشگیری را لحاظ کنند تا از بروز جرایم و مشکلات و نارضایتی های عمومی کاسته شود.

وی با بیان اینکه حضور در بین مردم امید آفرین است، گفت: هر چقدر تعامل بین دستگاهی و بین بخشی و حضور میدانی مدیران در جمع مردم بیشتر باشد علاوه بر اعتماد سازی در جامعه، میزان رضایت مندی عمومی افزایش می یابد و در این بخش عمده ای از مشکلات نیز حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مستمر مدیران اجرایی در بین مردم به افزایش رضایتمندی عمومی کمک می کند

حضور مستمر مدیران اجرایی در بین مردم به افزایش رضایتمندی عمومی کمک می کند