مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-10فرهنگي

ارکستر «شَرَر» در تالار رودکی کنسرت می دهد


ارکستر«شرر» به رهبری علیرضا حاجی علی شیر روزهای نوزدهم و بیستم تیر سال جاری تازه ترین کنسرت خود را در تالار رودکی تهران برگزار می کند.

- ارکستر شرر به رهبری علیرضا حاجی علی شیر روزهای نوزدهم و بیستم تیر سال جاری تازه ترین کنسرت خود را در تالار رودکی تهران برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تالار رودکی تهران روزهای دوشنبه نوزدهم و سه شنبه بیستم تیر میزبان مخاطبان و علاقه مندان موسیقی با برگزاری تازه ترین کنسرت ارکستر شرر به رهبری علیرضا حاجی علی شیر و خوانندگی حمید دهقان و مجتبی قبادی است.

ارکستر شَرَر که از سال 1394 تاسیس شده، مجموعه ای متشکل از سازهای ایرانی و کلاسیک است که طی سال های اخیر آثار مختلفی را در این گونه های موسیقایی تولید کرده است.

در این کنسرت که طی 2 قسمت پیش روی مخاطبان قرار می گیرد، تصانیف مجنون ، مدهوش ، دلباخته ، بریندار (آزرده) و رها با اشعار حمید دهقان در قالب دستگاه شور، ابوعطا و دشتی در بخش اول و تصانیف رقص دایره ، درحصار مثلث ، ماه بی همتا ، تا منزل تو ، جامانده ، ایران زیبا با اشعار حمید دهقان در بخش دوم اجرا می شوند.

علیرضا حاج علی شیر آهنگساز، تنظیم کننده و رهبر ارکستر، نرگس رحمانی کنسرت مایستر، حمید دهقان و مجتبی قبادی خوانندگان، حمیدرضا رفیعیان و نیما خیالی نوازندگان تار، کامیار رحیمی نواز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارکستر «شَرَر» در تالار رودکی کنسرت می دهد

ارکستر «شَرَر» در تالار رودکی کنسرت می دهد