مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 07:502023-07-02ورزشي

برگزاری جشن بچه های باباحیدر با حضور پرشور نوجوانان یزدی


جشن «بچه های باباحیدر» با حضور پرشور و باشکوه دختران و پسران نوجوان یزدی همزمان با دهه امامت و ولایت در جوار قبور شهدای گمنام در حسینیه تاریخی امیرچخماق یزد برگزار شد.

- ایسنا/یزد جشن بچه های باباحیدر با حضور پرشور و باشکوه دختران و پسران نوجوان یزدی همزمان با دهه امامت و ولایت در جوار قبور شهدای گمنام در حسینیه تاریخی امیرچخماق یزد برگزار شد.

این مراسم شامگاه شنبه دهم تیرماه به مناسبت اعیاد قربان و غدیر به همت هیات شباب الحسن(ع) و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اجرای برنامه های شاد و متنوع به منظور گسترش فرهنگ علوی به منظور ترویج اخلاق و انسانیت و آشنایی نسل جوان و نوجوان با معارف و سیره ائمه اطهار(ع)، برگزار شد.

اجرای مهدی رعنایی ، محسن عراقی و محمد اسداللهی در کنار عمو جعفری، آقا باریکلا، عمو فردی نژاد و آقاکریم از چهره های محبوب کودکان یزدی شور شعف خاصی به این مراسم داده بود.

اجرای گروه سرود نجم ثاقب و نیز مولودی مست نجف ، همراهی نوجوانان حاضر در این مراسم جشن، حتی همراهی خانواده ها و بزرگسالان را به خود جلب کرده بود.

برخی از کودکان حاضر در این مراسم با عروسک هایی در دست در این مراسم حاضر شده بودند تا آمادگی خود برای مشارکت در ویژه برنامه نذر عروسک که قرار است در این ایام سرور و جشن با جمع آوری عروسک ها و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن بچه های باباحیدر با حضور پرشور نوجوانان یزدی

برگزاری جشن بچه های باباحیدر با حضور پرشور نوجوانان یزدی