مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 19:052023-06-25سياسي

مدیران و قضات محاکم تهران از زندان تهران بزرگ بازدید کردند


مدیران و قضات محاکم تهران در راستای اجرای برنامه های دادگاه های عمومی و انقلاب تهران به مناسبت گرامی داشت هفته قوه قضاییه از زندان تهران بزرگ بازدید کردند.

- مدیران و قضات محاکم تهران در راستای اجرای برنامه های دادگاه های عمومی و انقلاب تهران به مناسبت گرامی داشت هفته قوه قضاییه از زندان تهران بزرگ بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، در راستای اجرای برنامه های دادگاه های عمومی و انقلاب تهران به مناسبت گرامی داشت هفته قوه قضاییه، مدیران و قضات مجتمع های قضایی تهران به سرپرستی عادل ترازوی زر معاون قضایی رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در امور حقوقی، از زندان تهران بزرگ بازدید کردند.

در این ملاقات و بازدید پنج ساعته که جمعی از سرپرستان و قضات مجتمع های قضایی تهران حضور داشتند، هیئت قضایی طبق برنامه ریزی با استقرار در محل تعیین شده و پذیرش زندانیان مرتبط با محاکم تهران، با بررسی موضوعات و مشکلات مددجویان دستورات و ارشادات لازم را به مراجع ذیربط صادر کردند.

در راستای سیاست های تحولی محاکم تهران در مسیر تحول و تعالی، مبنی بر کاهش جمعیت کیفری و رسیدگی به وضعیت قضایی مددجویان، بازدید دوره ای از زندان های تهران بزرگ، برنامه مدون و برنامه ریزی شده در ستاد و مجتمع های قضایی تهران است که به صورت مستمر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران و قضات محاکم تهران از زندان تهران بزرگ بازدید کردند

مدیران و قضات محاکم تهران از زندان تهران بزرگ بازدید کردند