مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 17:452023-06-22سياسي

مزار شهدای شهرستان ملارد به مناسبت هفته قوه قضاییه گلباران شد


آیین گلباران مزار شهدا و تکریم و دیدار با خانواده شهدای شهرستان ملارد به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران باوفای انقلاب و هفته قوه قضاییه، آیین گلباران قبور مطهر شهدای ملارد با حضور دادستان و رییس دادگستری، قضات، معاونین فرماندار و دیگر مسؤولان این شهرستان در گلزار شهدای امام زاده ابراهیم(ع) عصر امروز گلباران شد.

همچنین در اولین روز از هفته گرامیداشت قوه قضاییه ادای احترام به خانواده معظم شهدا به منظور تکریم و تجلیل خانواده شهدای والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور جمعی از مسؤولان شهرستانی انجام و با خانواده های معزز شهیدان رامین سعیدی، عباس فرهنگی نسب و غلامعلی رسولی نیا دیدار شد.

  مسؤولان حاضر ضمن قدردانی از صبر و صلابت خانواده ها بر اهمیت ادامه راه و منش شهدا در مسیر خدمت به مردم تاکید کرده و با آرمان های شهدای والامقام تجدید بیعت کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در این مراسم داداش زاده رییس دادگستری، جهانشیری دادستان عمومی و انقلاب اسلامی، غلامی سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، سرهنگ عباسی جانشین فرمانده انتظامی، سرهنگ زورمند جانشین فرمانده سپاه ملارد، عنبر بیز رییس اداره بنیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزار شهدای شهرستان ملارد به مناسبت هفته قوه قضاییه گلباران شد

مزار شهدای شهرستان ملارد به مناسبت هفته قوه قضاییه گلباران شد