مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 22:252023-07-13اقتصادي

مشکلات حقوقی 4 واحد تولیدی در خوزستان رفع شد


رییس کل دادگستری خوزستان از رفع مشکلات و موانع حقوقی چهار واحد تولیدی در استان در سه ماهه اول امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی دهقانی با اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده و برگزاری جلسات در ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، در این مدت علاوه بر رفع مشکلات چهار واحد تولیدی برای بازگرداندن آن ها به چرخه تولید، از تعطیلی 9 واحد دیگر در خوزستان جلوگیری شد.

وی ادامه داد: دادگستری خوزستان در چارچوب تکالیف خود که حمایت قضایی از واحدهای تولیدی است، به صورت ویژه کار را دنبال می کند به طوری که در سه ماهه اول امسال، 29 جلسه اصلی و فرعی در این ستاد برگزار و با تصویب 51 مصوبه و پیگیری آن ها، 32 پرونده مختومه شد.

رییس ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی خوزستان گفت: شرکت های فارسیت اهواز، کارون فدک گتوند، تافته دزفول و مرغ پرناز حمیدیه، از شرکت هایی هستند که در سه ماهه اول امسال با اجرای مصوبات این ستاد مشکلات حقوقی آنان مرتفع و بعضی از آن ها به چرخه تولید بازگشته اند.

دهقانی توضیح داد: شرکت های فارسیت اهواز (تولیدکننده سازه های بتنی)، فدک گتوند (تولید ترشیجات و شوری جات و کنسروهای غیرگوشتی) و تافته دزفول (تولید گونی های پلاستیکی) به دلیل بدهی به بانک به صورت تعطیل درآمده بودند که مصوباتی در راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات حقوقی 4 واحد تولیدی در خوزستان رفع شد

مشکلات حقوقی 4 واحد تولیدی در خوزستان رفع شد