مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 10:002023-06-26سياسي

سهمیه بندی آب در شهر کرمان نداریم


فرماندار کرمان با اشاره به موضوعات کم آبی و قطع مکرر آب در بخشهایی از شهر کرمان گفت: طرح جیره بندی آب در کرمان اجرا نخواهد شد.

- علی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، به تلاش ها برای حل مشکل کمبود آب و قطعی آب در برخی از نقاط و شهرک های کرمان اشاره کرد و اظهار داشت: هم اکنون با مجوز شورای تأمین شهرستان با استفاده از تانکرهای سپاه، ارتش و نیز آب و فاضلاب به تعدادی از شهرک ها از جمله همت، 14 معصوم، مطهری و منطقه سعیدی و سایر نقاط، عملیات آبرسانی به مردم در حال اجرا است.

وی افزود: در حاضر 110 چاه آب در مدار استخراج آب و تزریق آب به شبکه آب آشامیدنی شهر کرمان هستند و قرار است 8 حلقه چاه جدید نیز حفر و به این تعداد اضافه شود.

وی گفت: تا پایان هفته آینده 2 چاه جدید در منطقه دشت حسین آباد و یک چاه جدید در منطقه دشت جوپار وارد مدار و به شبکه تأمین آب شرب شهر کرمان اضافه خواهند شد.

گرمای بیش از حد هوا در کرمان علت اصلی افزایش مصرف آب فرماندار کرمان، گرمای بیش از حد هوا در کرمان را علت اصلی افزایش مصرف آب و مشکلات ایجاد شده در کمبود آب شرب عنوان کرد و اظهار داشت: روزانه 165 هزار متر مکعب آب به شبکه آب شرب کرمان تزریق می شود.

بابایی سپس به در پاسخ به برخی شایعات مبنی بر جیره بندی آب در شهر کرمان گفت: طبق اطلاعات فنی موجود، امکان جیره بندی آب شرب در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه بندی آب در شهر کرمان نداریم

سهمیه بندی آب در شهر کرمان نداریم