مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 08:552023-06-30ورزشي

محمد رهبری: شمشیربازی رها شد چون نتیجه گرفت!


ملی پوش شمشیربازی اسلحه سابر با اشاره به روند موفقیتی که با هم تیمی هایش در 6 ماه اخیر داشته، گفت: مسئولان شمشیربازی را رها کرده اند چون این رشته نتیجه گرفته است.

- محمد رهبری در گفتگو با خبرنگار مهر ، در مورد دو مدال انفرادی (برنز) و تیمی (نقره) که در مسابقات اخیر قهرمانی آسیا به دست آورد و همچنین برنامه های آینده برای حضور در میادین بین المللی دارد، توضیح داد.

رهبری با تاکید بر اینکه مسابقات در بالاترین سطح ممکن برگزار شد، گفت: به غیر از اینکه مسابقات عنوان قهرمانی آسیا را داشت و بهترین های جهان که آسیایی هستند در آن شرکت داشتند، انتخابی بودن آن و تاثیری که نتایج و امتیازهایش برای سهمیه المپیک داشت هم مزید بر علت شده بود تا رقابت شرکت کنندگان خیلی نزدیک و با کیفیت باشد.

این ملی پوش اسلحه سابر که با کسب مدال برنز به کار خود در بخش انفرادی مسابقات قهرمانی آسیا پایان داد، خاطرنشان کرد: همه به دنبال بالاترین بهره از این مسابقات بودند، من هم مستثنی نبودم، اولویتم کسب مدال بود که خدا را شکر موفق بودم.

البته از نتیجه کلی و عملکردم خیلی راضی نیستم اما ناشکر هم نیستم.

وی در مورد دلیل نارضایتی خود از عملکردش در این رقابت ها گفت: دوست داشتم فینالیست بخش انفرادی می شدم و با کسب مدال طلا یا حداقل مدال نقره به کارم پایان می دادم اما نتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد رهبری: شمشیربازی رها شد چون نتیجه گرفت!

محمد رهبری: شمشیربازی رها شد چون نتیجه گرفت!