مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-16سياسي

تأسی از حضرت زینب (س) رسالت بانوان فعال فرهنگی و تبلیغی باشد


کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: بانوان فعال فرهنگی و دینی با تأسی از روشنگری حضرت زینب (س) رسالت خود را در تبیین حقایق عاشورا در جامعه ایفا کنند.

- اردبیل-کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: بانوان فعال فرهنگی و دینی با تأسی از روشنگری حضرت زینب (س) رسالت خود را در تبیین حقایق عاشورا در جامعه ایفا کنند.

به گزارشخبرنگار مهر ، سارا حقی پیش از ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی مسئولین هیئت های مذهبی بانوان، مبلغات سنتی و بانوان مداح در آستانه ماه محرم، در سخنانی رسالت اصلی مجالس حسینی را تبیین حقایق قیام کربلا عنوان کرد و افزود: تبیین گری فلسفه عاشورا به اندازه قیام کربلا مهم و اثرگذار است.

وی بانوان فعال فرهنگی و تبلیغی را رهروان زینبی (س) عنوان کرد و گفت: بانوان در هیئت های مذهبی و مجالس عزای حسینی باید با محوریت جهاد تبیین و تاسی از روشنگری حضرت زینب کبری (س) به بصیرت افزایی در جامعه بپردازند.

وی افزود: نهضت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به ما آموخته که اگر بخواهیم حرکتی به نتیجه برسد باید ابعاد تبیینی آن را اجرا کنیم لذا از این پیام در می یابیم که تبیین به اندازه قیام عاشورا اهمیت داشته و در فرهنگ سازی ابعاد این قیام مهم در بین مردم بویژه نسل جوان مؤثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسی از حضرت زینب (س) رسالت بانوان فعال فرهنگی و تبلیغی باشد

تأسی از حضرت زینب (س) رسالت بانوان فعال فرهنگی و تبلیغی باشد