مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 17:152023-06-22سياسي

ایمان و باور ملت هدف دشمن در جنگ شناختی علیه ایران است


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه امروز در جنگ شناختی، دشمن ایمان و باور ملت ایران نشانه گرفته و قصد تصرف باورها و هویت ملی و اسلامی مردم را دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در جوار مزار شهید میرزاکوچک جنگلی اظهار کرد: وظیفه اصلی تبلیغات اسلامی جهت دهی های صحیح فرهنگی تشکل های دینی، تبلیغی و ترویجی است.

  وی با اشاره به اولویت های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هدایت هیئت های مذهبی و فرهنگی، طرح و برنامه در حوزه پیشرفت بانوان و حمایت از تشکل های دینی و توسعه زیر ساخت های فرهنگی و همچنین رویکرد جمعیت و خانواده، حجاب و عفاف از اهم رویکردهای فرهنگی و تبلیغی این سازمان است.

  مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اعزام مبلغان و روحانیون در نقاط مختلف گیلان بیان کرد: در سال گذشته 2 هزار و 520 روحانی و مبلغ به مساجد گیلان اعزام و 105 نفر دیگر از مبلغین به مدارس گیلان اعزام شدند.

  مهدوی به برپایی کارگاه های آموزشی توجیهی وجمعیت و خانواده در طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: 2 هزار و 393 نفر از افراد تاثیرگذار جامعه از جمله معلمان، کارگردان ها و مجریان صداوسیما، پرستاران و مسؤولان هییت های مذه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمان و باور ملت هدف دشمن در جنگ شناختی علیه ایران است

ایمان و باور ملت هدف دشمن در جنگ شناختی علیه ایران است