مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-02سياسي

تدوین دستورالعمل جدید استاد راهنما برای دانشجویان کارشناسی


بر اساس دستورالعمل جدید استاد راهنمای دانشجویان کارشناسی این دانشجویان از بدو ورود تا خروج از دانشگاه استاد راهنمایی خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر محمد علی زلفی گل امروز در پنجمین اجلاس ملی کرسی های نطریه پردازی نقد و مناطره و اجلاس ملی سرآمدان آموزشی از تدوین دستورالعمل استاد راهنمای دانشجویان کارشناسی خبر داد و گفت: بر این اساس دانشجویان کارشناسی ما از بدو ورود تا خروج از دانشگاه استاد راهنمایی خواهند داشت که آنها را در همه امور اعم از شخصی، درسی و غیره راهنمایی و مشاوره خواهند کرد.

ما نیز موظف هستیم از این اساتید را مورد حمایت قرار بدهیم.

وی بر ضرورت تکریم و قدرشناسی از اساتید و معلمان در کشور تاکید کرده گفت: من همواره معتقد هستم خداوند به انسان سه پدر مادر داده است و باید قدردان آنها باشیم، یکی از آنها پدر و مادرهایی هستند که به انسان زندگی می بخشند و او را به دنیا می آورند، دومی پدر و مادرانی هستند که به انسان می آموزانند که اساتید و معلمین از جمله این افراد می باشند در نهایت نیز پدر و مادرهایی هستند که به انسان همسر می دهند.

بنابراین ما باید قدردان همه آنها باشیم.

وزیر علوم در ادامه تصریح کرد: هدف از برگزاری مراسم امروز این نیست که ما بخواهیم از تعداد محدودی از اساتید قدردانی کنیم هدف از این حرکت نماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین دستورالعمل جدید استاد راهنما برای دانشجویان کارشناسی

تدوین دستورالعمل جدید استاد راهنما برای دانشجویان کارشناسی