مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-05اقتصادي

تکمیل بیمارستان نجف زاده اردبیل در دست پیگیری


بر اساس پیگیری های انجام شده حداقل 180 میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف در سال جاری برای پروژه بیمارستان 500 تخت خوابی نجف زاده اردبیل تزریق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحامد عاملی ظهر چهارشنبه در جریان بازدید از عملیات اجرایی بیمارستان نجف زاده با بیان اینکه تکمیل این بیمارستان در اولویت کاری قرار دارد، اظهار کرد: بر اساس پیگیری های انجام شده حداقل 180 میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف در سال جاری برای پروژه بیمارستان 500 تخت خوابی نجف زاده اردبیل تزریق خواهد شد.

وی با اشاره به عقب ماندگی اردبیل در حوزه سلامت گفت: بیمارستان آموزشی نجف زاده اردبیل با همراهی مجمع خیران سلامت و بهداشت استان اردبیل در 43 هزار متر مربع زمین در حال احداث بوده که در حال حاضر 2 طبقه سازه فلزی بیمارستان نجف زاده نصب شده و تلاش می شود در مدت زمان کوتاه به 8 طبقه افزایش یابد و تا سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل به مرحله دیوارچینی برسد.

استاندار اردبیل تزریق اعتبارات برای تکمیل و ارتقای زیرساخت های استان اردبیل را گامی ضروری برای پیشرفت استان ارزیابی کرد و افزود: سال گذشته حدود 100 میلیارد تومان از منابع مختلف به پروژه بیمارستان نجف زاده تزریق شد و از محل ماده 56 نیز 200 میلیارد تومان اعتبار به پروژه تخصیص یافته که پرداخت این اعتبار به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل بیمارستان نجف زاده اردبیل در دست پیگیری

تکمیل بیمارستان نجف زاده اردبیل در دست پیگیری