مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 14:412023-06-29سياسي

فراهم شدن زمینه راه اندازی نمایندگی امور خارجه در کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست با صنعتگران، معدن کاران و فعالان اقتصادی با تبریک آغاز دهه ولایت و امامت گفت: تیمی از نهاد ریاست جمهوری در استان حضور پیدا کرده و مشکلات صنعتگران و فعالان اقتصادی را احصاء و به تهران ارسال کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استان ظرف روزهای آینده میزبان هیات دولت خواهد بود، افزود: جلسه مشترک شورای اداری و بخش سرمایه گذاری با حضور رییس جمهور برگزار می شود و فعالان حوزه اقتصادی در آن جلسه مشکلات و دغدغه ها را مطرح کنند.

وی بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان های کشور دچار عقب ماندگی در حوزه های مختلف از جمله سرمایه گذاری و اشتغال است و تلاش می کنیم راه های سرمایه گذاری برای صنایع بزرگ و پایین دستی باز شود.

احمدزاده با بیان اینکه از سرمایه گذاران بومی، غیر بومی و حتی سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در استان دعوت می کنیم، گفت: این استان در زمینه های مختلف نفت و گاز، حوزه کشاورزی، گیاهان دارویی، آبزیان، معادن، بخش گردشگری و سایر حوزه ها مستعد سرمایه گذاری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح های معدنی گفت: برخی از این طرح ها در حال بهره برداری است اما در سر جمع استان کم برخورداری هستیم و به حد نرمال کشوری نرسیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن زمینه راه اندازی نمایندگی امور خارجه در کهگیلویه و بویراحمد

فراهم شدن زمینه راه اندازی نمایندگی امور خارجه در کهگیلویه و بویراحمد