مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-13پزشكي

دهه کنونی را باید دهه هوش مصنوعی نام گذاری کرد


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اینکه حوزه پزشکی باید از فرصت هوش مصنوعی برای درمان بهتر و سریعتر بیماران استفاده کند، گفت: کنگره سلامت هوشمند ایران برای ارتقای سلامت مردم برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، عبدالرضا پازوکی، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در کنگره سلامت هوشمند ایران با محوریت مدیریت هوشمند تجهیزات و طراحی بیمارستانی عنوان کرد: دهه کنونی را باید دهه هوش مصنوعی نام گذاری کرد، زیرا هوش مصنوعی همه حوزه های صنعت و پزشکی را دربرگرفته است.

رییس کنگره سلامت هوشمند ایران افزود: ورود هوش مصنوعی در حوزه های مختلف نظام سلامت از جمله بهداشت، درمان، دارو، تجهیزات و توانبخشی، موجب می شود تا سلامت بیماران بهتر و سریعتر حاصل شود.

وی با قدردانی از  جلیل کوهپایه زاده، دبیر کنگره سلامت هوشمند ایران، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین کنگره هایی به منظور بهره برداری از علوم نوین برای خدمت به مردم و تضمین سلامت جامعه ضروری است.

پازوکی همچنین با تاکید بر استفاده از مباحث علمی کنگره سلامت هوشمند ایران برای ارتقای حوزه پیشگیری در نظام سلامت از همراهی کولیوند، رییس جمعیت هلال احمر که همکاری های علمی و پژوهشی با دانشگاه علوم پزشکی ایران دارد و در این کنگره نیز همکاری داشته، قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه کنونی را باید دهه هوش مصنوعی نام گذاری کرد

دهه کنونی را باید دهه هوش مصنوعی نام گذاری کرد