مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-01اقتصادي

برندهای داخلی در افتتاحیه مجتمع های تجاری بزرگ تبلیغ شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج گفت: تبلیغ و معرفی برندهای داخلی خودمان را باید در دستور کار قرار دهیم تا دست دلالان و قاچاقچیان از ورود و عرضه اجناس قاچاق خارجی کوتاه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی آقا براری پیش از ظهر شنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کرج که با حضور یاسر نژادفلاح دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز و جمعی از مسئولان در فرمانداری کرج برگزار شد، ضمن گرامیداشت این هفته اظهار داشت: تعیین مشوق های حمایتی برای تولیدکنندگان داخلی و حذف تعرفه ها و ایجاد فضای رقابتی در تولید جلوی قاچاق کالا را خواهد گرفت.

وی افزود: تجربه سال گذشته نمایشگاه های عفاف و حجاب در کرج نیز نشان داده است که نمایشگاه های شهرستانی فرصت مناسبی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی است و به عنوان اولین مشوق برای فعالان داخلی بشمار می رود که مردم از نقاط مختلف برای خرید حضور پیدا می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج با اشاره به گشت های مستمر اداره بازرسان فرمانداری کرج گفت: اداره بازرسی فرمانداری کرج با تشکیل 9 کارگروه در حوزه های مختلف با کارشناس خبره بازدیدهای میدانی را از مراکز مختلف خدماتی تشکیل داده است که گام مؤثری در جهت کاهش سو استفاده های احتمالی در این زمینه بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندهای داخلی در افتتاحیه مجتمع های تجاری بزرگ تبلیغ شود

برندهای داخلی در افتتاحیه مجتمع های تجاری بزرگ تبلیغ شود