مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 21:052023-07-17سياسي

اشکال برخی اصولگرایان، به رسمیت نشناختن رقباست


رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اشکال برخی از ما اصولگرایان این است که رقبای خود را به رسمیت نمی شناسیم و همین موضوع باعث می شود مشارکت کاهش پیدا کند.

- رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اشکال برخی از ما اصولگرایان این است که رقبای خود را به رسمیت نمی شناسیم و همین موضوع باعث می شود مشارکت کاهش پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا باهنر در نشست سراسری رؤسای شورای وحدت کشور با بیان اینکه مشارکت در این دوره از انتخابات یک وضعیت ویژه دارد، اظهار کرد: فرق بین انتخابات با حضورهای میلیونی مردم در اجتماعاتی مثل 22 بهمن و نماز عید فطر این است که در انتخابات تک تک آدم ها را می شمارند و براساس این شمارش مشروعیت و میزان همدلی و همراهی مردم با حاکمیت مشخص می شود.

وی ادامه داد: بعضی می گویند در انتخابات مجلس قبل، کرونا بود و برخی مردم به پای صندوق های رأی نیامدند که به نظر بنده این موضوع درستی است، اما دلایل دیگری را هم می توان برای کاهش مشارکت مردم در چند انتخابات اخیر برشمرد.

باهنر با بیان اینکه نهادهای سیاسی و اجتماعی باید برای مطالبه رهبری درباره انتخابات برنامه داشته باشند، تصریح کرد: اینکه بعضی نهادهای متولی فقط به به و چه چه بگویند، کافی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشکال برخی اصولگرایان، به رسمیت نشناختن رقباست

اشکال برخی اصولگرایان، به رسمیت نشناختن رقباست