مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-13اجتماعي

کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستانی با کتاب در مسیر دانایی بال گشودند


نخستین مرحله از طرح توزیع کتاب موسوم به «در مسیر دانایی بر بال کتاب» با رسیدن 10420 جلد کتاب به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نخستین مرحله از طرح توزیع کتاب موسوم به در مسیر دانایی بر بال کتاب با رسیدن 10420 جلد کتاب به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

کتاب های نخستین مرحله از طرح در مسیر دانایی بر بال کتاب ، در میان استقبال اعضا، به کانون استان رسید.

مدیرکل کانون با اعلام این خبر گفت: یکی از برنامه های ویژه ی مجموعه ی کانون پرورش فکری، که هم زمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان آغاز شد، افزودن 3 میلیون جلد کتاب به کتابخانه ی مراکز فرهنگی ـ هنری کشور است.

محمدرضا سالاری با ذکر این نکته که این طرح در چند مرحله انجام خواهد شد، عنوان کرد: در نخستین مرحله از طرح توزیع کتاب موسوم به در مسیر دانایی بر بال کتاب 90 عنوان کتاب در قالب 10420 جلد به سیستان و بلوچستان رسید که به مجموع 224 هزار جلد کتاب مراکز استان افزوده خواهد شد.

وی هم چنین با اشاره به شعار این طرح در مسیر دانایی بر بال کتاب به اهمیت کتاب و کتابخوانی، به عنوان یکی از نیازهای هر شخص، اشاره کرد و افزود: این کتاب ها در راستای پاسخ به همین نیاز کودکان و نوجوانان است تا در مسیر دانایی گام برداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستانی با کتاب در مسیر دانایی بال گشودند

کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستانی با کتاب در مسیر دانایی بال گشودند