مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 17:302023-06-27سياسي

قول پیگیری وزیر ارشاد برای ساخت پروژه های فرهنگی خراسان جنوبی


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به ساخت تالار بزرگ شهر، تجهیز سالن علامه فرزان و خانه فرهنگ شهر بیرجند، دستور پیگیری و انجام داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به ساخت تالار بزرگ شهر، تجهیز سالن علامه فرزان و خانه فرهنگ شهر بیرجند، دستور پیگیری و انجام داد.

حسین خسروی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی سه شنبه 6 تیر با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و مسائل فرهنگی حوزه انتخابیه را مورد پیگیری قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در این دیدار اظهار کرد: شهرستان بیرجند به عنوان مرکز خراسان جنوبی و با وجود داشتن پیشینه غنی فرهنگی همچون علما، مفاخر، مشاهیر و هنرمندانی در عرصه ملی و بین المللی، از لحاظ زیرساخت های فرهنگی و هنری بسیار ضعیف است.

خسروی افزود: در این خصوص ساخت تنها پروژه ملی تالار بزرگ شهر، به عنوان پروژه ملی وزارت فرهنگ و ارشاد که در سال 1390 کلنگ زنی شده و تاکنون 17 درصد پیشرفت داشته است، ضروری است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی همچنین بر تجهیز سالن آمفی تئاتر علامه فرزان با پیشرفت 60 درصدی و خانه فرهنگ با پیشرفت 87 درصدی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه ابن حسام خوسفی زاده خوسف، شاعر آیینی قرن هشتم و نهم هجری و نویسنده خاوران نامه است، اظهار کرد: خاوران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول پیگیری وزیر ارشاد برای ساخت پروژه های فرهنگی خراسان جنوبی

قول پیگیری وزیر ارشاد برای ساخت پروژه های فرهنگی خراسان جنوبی