مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-03حوادث

2 حادثه تصادف در خراسان رضوی منجر به مصدومیت 10 نفر شد


مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 2 حادثه تصادف به طور جداگانه در خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته منجر به مصدومیت ده نفر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد علیشاهی با بیان این که تصادف 2 دستگاه خودرو سواری تیبا و پژو ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد امروز در چهارراه نامجو مشهد رخ داد که این حادثه پنج مصدوم داشته است.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: 2 دستگاه آمبولانس اورژانس، مصدومان این حادثه را به بیمارستان ولایت مشهد منتقل کردند.

مصدومیت پنج نفر در حادثه برخورد خودرو سواری سمند و تریلر در جاده قوچان در ادامه رییس جمعیت هلال احمر قوچان نیز در خصوص حادثه دیگر اظهار کرد: تصادف یک دستگاه خودرو سواری سمند و یک دستگاه تریلر در جاده چناران به قوچان رو به روی شهر آلماجق ساعت 13 و 42 دقیقه روز گذشته رخ داده است که در این حادثه پنج نفر از سرنشینان خودرو سمند دچار مصدومیت شدند.

محمد رضایی رکن آبادی افزود: یک مصدوم این رخداد را آمبولانس هلال احمر و چهار مصدوم دیگر را اورژانس 115 به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 حادثه تصادف در خراسان رضوی منجر به مصدومیت 10 نفر شد

2 حادثه تصادف در خراسان رضوی منجر به مصدومیت 10 نفر شد