مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-06اقتصادي

آموزش های مهارتی بهترین ابزار مقابله با بیکاری


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم سرمایه گذاری در آموزش های فنی و حرفه ای و ارتقای سطح مهارت کارگران و نیروهای کار تاکید کرد و گفت: - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم سرمایه گذاری در آموزش های فنی و حرفه ای و ارتقای سطح مهارت کارگران و نیروهای کار تاکید کرد و گفت: مهارت آموزی در اشتغالزایی و درآمدزایی و رفع مشکلات و آسیبهای اجتماعی موثر است و جوانان جویای کار با کسب مهارت مسیر آینده شغلی خود را بهتر و سریع تر پیدا می کنند.

غلامحسین حسینی نیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر مهارت آموزی به عنوان یک زیرساخت موثر و بهترین ابزار مقابله با بیکاری می تواند در افزایش بهره وری، رونق تولید و اشتغالزایی و درآمدزایی اثرگذار باشد و ضمن توانمندسازی افراد به حل و رفع بسیاری از معضلات و آسیبهای اجتماعی کمک کند.

وی انتقال آموزش های مهارتی و فنی و حرفه ای به مناطق حاشیه نشین و روستایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: از طریق مهارت آموزی می توان محرومیت ها را از بین برد و عدالت آموزشی در مناطق کم برخوردار و محروم ایجاد کرد.

به گفته معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال حاضر ارایه آموزش مهارتی در تمام دنیا موجب توانمندسازی افراد و تربیت نیروهای کار ماهر و متخصص می شود و بنگاه ها ضریب بهره وری خود را با به کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های مهارتی بهترین ابزار مقابله با بیکاری

آموزش های مهارتی بهترین ابزار مقابله با بیکاری