مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 23:152023-06-25بين الملل

طومار 10هزار نفری انگلیسی ها در حمایت از لغو تحریم ها علیه روسیه


ده هزار تن از شهروندان انگلیسی با امضای طوماری با اعتراض به سیاست های مداخله جویانه خارجی دولت، خواستار لغو تحریم ها علیه روسیه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ده ها هزار تن از شهروندان انگلیسی با امضای طوماری با هشدار به سیاست های ضد روسی دولت انگلستان خواستار برگزاری رفراندوم درباره سیاست خارجی لندن در قبال جنگ اوکراین شدند.

وبگاه روسیا الیوم شامگاه یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که تارنمای رسمی پارلمان انگلیس با انتشار خبر امضای طومار ده ها هزار تن از شهروندان انگلیسی ضد سیاست های دولت بریتانیا ضد مسکو خواستار دست کشیدن دولتمردان انگلیسی از حمایت تسلیحاتی از نظام کی یف و اعمال تحریم علیه روسیه شدند.

در متن طوماری که در تارنمای رسمی پارلمان منتشر شده، آمده است: دولت انگلیس اگر سیاست هایش (علیه روسیه و حمایت تسلیحاتی ار کی یف) تغییر نکند.

بایستی ظرف شش ماه آینده در مورد این موضوع رفراندوم برگزار کند.

شهروندان انگلیسی معترض به سیاست های مداخله جویانه دولت در طومار اعتراضی خود نوشتند که حکومت انگلیس در جنگ اوکراین بدون آرای عمومی مردم مشارکت کرده است و اینک، آنان ناچار به تحمل تبعات اقتصادی آن هستند.

در این طومار آمده است: تبعاتی که اکنون شهروندان انگلیسی در پی سیاست های مداخله جویانه خارجی دولت متحمل شده است عبارتند از افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طومار 10هزار نفری انگلیسی ها در حمایت از لغو تحریم ها علیه روسیه

طومار 10هزار نفری انگلیسی ها در حمایت از لغو تحریم ها علیه روسیه