مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-07اقتصادي

پشت شهری ها با قایق های صیادی میزبان جشن غدیر در بندرعباس هستند


اهالی محله پشت شهر بندرعباس که امروز قرار است بخش بزرگی از جشن روز عید غدیر در محله آنها برگزار شود، مهیای میزبانی با قایق هایشان از خانواده ها برای رونق این جشن باشکوه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ضیایی، دبیر اجرایی جشن عید غدیر محله پشت شهر بندرعباس صبح امروز گفت: در روز عید غدیر، دهها موکب پذیرایی از مردم در قایق های صیادی محله پشت شهر برپا می شود.

افزون بر 80 درصد مردم محله پشت شهر بندرعباس صیاد بوده و دوست دارند با وسایل امرار معاش خود میزبان مردم در عید غدیر باشند.

  به گفته وی، 9 قایق صیادی به همین منظور برای پذیرایی از مردم در ساحل غربی بندرعباس، پس از بازار ماهی فروشان آماده شده که در عید غدیر تزیین و با استفاده از آن ها از مردم پذیرایی می شود.

برای آشنایی بیشتر با محله پشت شهر این گزارش تصویری را ببینید ضیایی اضافه کرد: قایق و صیادی به نوعی نماد این محله هم محسوب می شود، برنامه های نقاشی کودکان و طرح ریزی نقش حنا برای بانوان هم برای غدیر تدارک دیده شده که خانواده ها می توانند از آن ها استفاده کنند.

برنامه جشن غدیر امروز از ساعت 17 در بندرعباس از اسکله شهید حقانی در بلوار ساحلی آغاز و تا ساعت 21 تا بازار ماهی فروشان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت شهری ها با قایق های صیادی میزبان جشن غدیر در بندرعباس هستند

پشت شهری ها با قایق های صیادی میزبان جشن غدیر در بندرعباس هستند