مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 19:102023-07-11فرهنگي

پیکر طراح داخلی هتل عباسی از خانه هنرمندان اصفهان تشییع می شود


پیکر مهدی ابراهیمیان طراح داخلی مهمانسرای عباسی اصفهان، فردا صبح بیست و یکم تیرماه از مقابل خانه هنرمندان اصفهان با حضور جمعی از هنرمندان و هنردوستان اصفهانی تشییع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، در پی درگذشت مهدی ابراهیمیان به علت کهولت سن، پیکر این هنرمند برجسته ایرانی، ساعت 8 فردا چهارشنبه بیست و یکم تیرماه از خانه هنرمندان اصفهان واقع در خیابان آبشاراول- پارک ایثارگران به سوی قطعه هنرمندان و نام آوران باغ رضوان تشییع می شود.

مهدی ابراهیمیان در سال 1345 با بیش از 200 هنرمند ایرانی کار مرمت و طراحی فضای داخلی مهمانسرای عباسی را به شکل کنونی در مدت 16 ماه به سرانجام رساند.

این هنرمند نامی دوشنبه بیستم تیرماه براثر کهولت سن در منزل شخصی خود در تهران دار فانی را وداع گفت و پس از انتقال پیکر این هنرمند از تهران به اصفهان، فردا پیکر این هنرمند در آرامستان باغ رضوان اصفهان در کنار دیگر هنرمندان اصفهانی آرام خواهد گرفت.

گفتنی است، ابراهیمیان بیش از پنج دهه پیش برای تهیه طرح آرایش فضای داخلی مهمانسرا و اجرای آن انتخاب شد.

وی هم با شیوه های گوناگون هنرهای اصیل ایرانی آشنایی داشت و هم از شور و شوق فراوان برای زنده کردن هنرهای متنوع ایرانی برخوردار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر طراح داخلی هتل عباسی از خانه هنرمندان اصفهان تشییع می شود

پیکر طراح داخلی هتل عباسی از خانه هنرمندان اصفهان تشییع می شود