مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 05:202023-07-20بين الملل

دیدار رییس جمهور ترکیه با رییس امارات


رییس جمهور ترکیه در سفری به امارت با رییس این کشور دیدار و درباره تقویت همکاری های اقتصادی و توسعه ای دو کشور گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در پایان سفر منطقه ای خود پس از عربستان و قطر به ابوظبی رفت و با محمد بن زاید آل نهیان رییس امارات دیدار کرد.

رییس جمهور ترکیه سه شنبه نیز در سفری به دوحه با تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر دیدار و درباره پاره ای از پرونده ها از جمله روابط دوجانبه و شراکت راهبردی بین دو کشور گفت وگو کرد.

هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه و شمار دیگری از وزرای این کشور از جمله وزیر انرژی و منابع طبیعی، وزیر دفاع، صنایع و فنآوری، رییس دستگاه اطلاعات ترکیه و رییس اداره ارتباطات دفتر ریاست جمهوری این کشور، اردوغان را در این سفر همراهی می کردند.

بنابر گزارش وبگاه الخلیج اونلاین ، بن زاید در این خصوص در حساب توییتری خود نوشت: از دیدار با رییس جمهور ترکیه در ابوظبی خرسند شدم و در این دیدار تقویت روابط دوجانبه، تقویت همکاری اقتصادی و توسعه ای بین امارات و ترکیه و اهمیت ایجاد تحولات مثبت در منطقه در راستای حمایت از صلح، ثابت و شکوفایی و تأمین منافع ملت ها بررسی شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس جمهور ترکیه با رییس امارات

دیدار رییس جمهور ترکیه با رییس امارات