مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:012023-06-22سياسي

ایران رتبه نخست توسعه شبکه کتابخانه ای در جهان اسلام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور صبح امروز در آیین افتتاح کتابخانه عمومی شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهر جدید سهند اظهار کرد: کتابخانه عمومی امروز فقط  محدود به سالن مطالعه نیست بلکه به صورت فرهنگی نیز ایفای نقش می کند.

دنیا از کتابخانه عمومی عبور کرده است  وی با بیان اینکه در کل دنیا از کتابخانه عمومی عبور کرده و به مرکز فرهنگی و خدمات رسانی رسیده اند، گفت: از نظر توسعه کتابخوانی و کتاب رسانی کشورمان در منطقه جزو اولین کشور و در دنیا نیز جزو بیست کشور اول هستیم.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور خاطرنشان کرد: درست است از نظر راهبر کتاب خیلی کار است و همچنین از اینکه کتابخوان نیستیم در وضعیت وخیم قرار نداریم.

وی متذکر شد: در حال حاضر توسعه و توجه به بحث کودک و نوجوان موضوع اصلی و قابل توجه است و در این کتابخانه نیز چهار بخش برای این منظور تعیین شده است.

رمضانی با اشاره بر اینکه 40 خدمت در این کتابخانه پیش بینی شده است؛ ادامه داد: همین کتابخانه نشان دهنده این است که همت اجزای دولت به فضای فرهنگی و نهاد کتابخانه برای گسترش توسعه است.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور اظهار کرد: بیش از 300 کتابخانه نیمه تمام در کشور داریم که مجری آنها نیستیم و از ناحیه دستگاه هایی همچون راه و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران رتبه نخست توسعه شبکه کتابخانه ای در جهان اسلام

ایران رتبه نخست توسعه شبکه کتابخانه ای در جهان اسلام