مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 14:252023-06-24اجتماعي

دستگاه های فرهنگی نقش کلیدی در پیشگیری از استعمال مواد مخدر دارند


استاندار آذربایجان شرقی به نقش مهم و کلیدی دستگاه های فرهنگی در پیشگیری از استعمال مواد مخدر تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش، دانشگاه ها، هلال احمر و مجموعه های ورزشی ظرفیت زیادی برای تبیین در راستای پیشگیری از استعمال مواد مخدر دارند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی به نقش مهم و کلیدی دستگاه های فرهنگی در پیشگیری از استعمال مواد مخدر تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش، دانشگاه ها، هلال احمر و مجموعه های ورزشی ظرفیت زیادی برای تبیین در راستای پیشگیری از استعمال مواد مخدر دارند.

عابدین خرم، شنبه سوم تیرماه، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و آیین تجلیل از فعالان عرصه جهاد مقدس مبارزه با مواد مخدر، افزود: هفته مبارزه با مواد مخدر فرصت مناسبی برای تبیین، تشریح و تولید اقدامات موثر برای جلوگیری از توزیع مواد مخدر و روان گردان های صنعتی است که برای جامعه به خصوص جوانان آسیب های جبران ناپذیری را به همراه دارد.

وی وضعیت استان آذربایجان شرقی در زمینه مبارزه با مواد مخدر را نسبت به سایر استان های کشور مطلوب قلمداد کرد و گفت: با تلاش های دستگاه های انتظامی، امنیتی و قضایی، استان در زمینه های مختلف مبارزه با مواد مخدر در وضعیت قابل قبولی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های فرهنگی نقش کلیدی در پیشگیری از استعمال مواد مخدر دارند

دستگاه های فرهنگی نقش کلیدی در پیشگیری از استعمال مواد مخدر دارند