مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-08سياسي

حضور معاون قضایی قوه قضاییه در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه


معاون قضایی قوه قضاییه با حضور در مرکز ارتباط مردمی قوه قضاییه به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی 26 نفر از مراجعه کنندگان پرداخت و دستورات مقتضی را صادر کرد.

- معاون قضایی قوه قضاییه با حضور در مرکز ارتباط مردمی قوه قضاییه به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی 26 نفر از مراجعه کنندگان پرداخت و دستورات مقتضی را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام صادق رحیمی امروز (شنبه 17 تیر ماه 1402) به همراه حجت الاسلام و المسلمین جعفر رمضانی مدیر کل پرونده های خاص در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت و با 26 نفر از مراجعان که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرکز مراجعه کرده بودند دیدار و به پرونده های آن ها رسیدگی کرد.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه انجام شد، معاون قضایی قوه قضاییه پس از استماع مشکلات و در خواست های مراجعه کنندگان جهت رفع مشکلات حقوقی و قضایی آن ها دستورات لازم را صادر کرد.

رحیمی درباره درخواست های مطرح شده در این ملاقات مردمی، اظهار کرد: امروز در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به همراه مدیر کل پرونده های خاص معاونت قضایی به درخواست های مراجعان به دقت استماع و بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور معاون قضایی قوه قضاییه در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه

حضور معاون قضایی قوه قضاییه در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه