مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 17:452023-06-26اقتصادي

3 پارک در اردبیل طی سال جاری تکمیل و افتتاح خواهد شد


شهردار اردبیل از افتتاح سه پارک طی سال جاری با هدف افزایش سرانه فضای سبز شهری در اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود صفری بعدازظهر دوشنبه در بازدید از فضای سبز شورابیل اردبیل با اشاره به برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت شهرداری در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری، اظهار کرد: در نظر داریم در این راستا سه پارک در مناطق تعیین شده از جمله شورابیل، بعثت و میراشرف طی سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پارک سه هکتاری بعثت و پارک 6 هکتاری میراشرف نیز در حال انجام است، افزود: عملیات عمرانی پارک چهار هکتاری خانواده در ضلع جنوبی مجموعه نمونه گردشگری شورابیل در حال انجام است که طی تابستان سال جاری به بهره برداری می رسد.

شهرداری اردبیل بیان کرد: این بوستان با هدف افزایش جاذبه های گردشگری شورابیل، توسعه فضای سبز تحکیم بنیاد خانواده، تقویت روحیه و ارتقا سلامت عمومی خانواده ها احداث خواهد شد که در تلاشیم امکانات رفاهی مناسبی را برای شهروندان و گردشگران در این بوستان فراهم کنیم.

صفری با اشاره به فعالیت هشت پارک بزرگ در شورابیل یادآور شد: دریاچه شورابیل به عنوان تنها دریاچه درون شهری کشور، قابلیت های سرمایه گذاری و گردشگری بالقوه ای دارد که جذب سرمایه گذار در اولویت برنامه کاری شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پارک در اردبیل طی سال جاری تکمیل و افتتاح خواهد شد

3 پارک در اردبیل طی سال جاری تکمیل و افتتاح خواهد شد