مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-05فرهنگي

ایران مانند خانه خودمان است!


سرپرست گروه نمایشی «دریاچه قو» که از ارمنستان در جشنواره نمایش عروسکی شرکت دارد، می گوید که برای آنان، حضور و اجرای نمایش در ایران، مانند این است که در کشور و خانه خودشان نمایش اجرا می کنند.

- سرپرست گروه نمایشی دریاچه قو که از ارمنستان در جشنواره نمایش عروسکی شرکت دارد، می گوید که برای آنان، حضور و اجرای نمایش در ایران، مانند این است که در کشور و خانه خودشان نمایش اجرا می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دریاچه قو یکی از اجراهای بخش بین الملل پنجمین روز نوزدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک بود که با استقبال تماشاگران روبه رو شد.

این نمایش که عنوانی آشنا برای مخاطبان پیگیر ادبیات نمایشی جهان دارد، به نویسندگی و کارگردانی سامسون موسسیان در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر تهران به صحنه رفت.

روبن آبراهامیان، سرپرست این گروه نمایشی با تأکید بر اینکه برای یک اجرای کامل و بی نقص، شرایط مهیا بوده و هیچ مشکلی نداشته اند، توضیحاتی درباره چندوچون آماده سازی این اثر نمایشی ارایه کرد.

آبراهامیان درباره میزان آشنایی خود با تئاتر ایران توضیح داد: پیش از این، با جشنواره ها و گونه های نمایشی ایرانی آشنایی نداشته ام و در این جشنواره هم هنوز فرصت دیدن کاری را نداشته ام ولی امیدوارم در روزهای باقی مانده بتوانم چند نمایش ببینم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران مانند خانه خودمان است!

ایران مانند خانه خودمان است!