مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 11:172023-07-06اقتصادي

کمک چند میلیارد تومانی خیرین به بیمارستان شریعتی پایتخت


مجمع خیرین بیماران و بیمارستان شریعتی چند میلیارد تومان هزینه تجهیز این بیمارستان را تقبل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، هجدهمین نشست هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی  برگزار شد.

حسن حمزه زاده، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی در ابتدای این نشست، با اعلام اینکه حسین رضایی، مدیرعامل بنیاد خیریه رحمت واسعه و عضو هیات امنای انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی با اهدای یک میلیارد تومان، عملا اورهال کردن بخش ریه بیمارستان را کلید زده است، گفت: بر اساس مصوبه نشست قبلی هیات مدیره، مرمت و بازسازی بخش های ریه و جراحی در دستور کار انجمن قرار دارد، اما باتوجه به این که بازسازی همزمان این دوبخش به خاطر مراجعات زیاد بیماران امکان پذیر نیست، ابتدا بخش ریه را با همکاری خیرین بازسازی می کنیم و سپس بازسازی بخش جراحی را آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: سرکار خانم نازک فردوس، مدیرعامل موسسه خیریه نیکان ماموت و عضو هیات مدیره انجمن و نیز آقای عسگریان برای مابقی هزینه های مرمت و بازسازی بخش ریه اعلام آمادگی کرده اند.

حمزه زاده در ادامه از  احمد خاقانی پور، نایب رییس هیات مدیره تقدیر کرد که با اهدای یک میلیارد و 650 میلیون تومان هزینه خرید یک دستگاه اتوآنالایزر را برای آزمایشگاه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک چند میلیارد تومانی خیرین به بیمارستان شریعتی پایتخت

کمک چند میلیارد تومانی خیرین به بیمارستان شریعتی پایتخت