مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-25ورزشي

برگزاری اردوی مشترک ملی پوشان تنیس روی میز عراق و منتخبین کردستان


سرپرست ورزش و جوانان کردستان از برگزاری اردوی مشترک ملی پوشان تنیس روی میز عراق و منتخبین استان به میزبانی شهرستان سنندج خبر داد.

- آمنه غلام ویسی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اردوی مشترک ملی پوشان تنیس روی میز عراق و منتخبین استان کردستان طی چند روز اخیر در سنندج شروع شده و تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

وی افزود: در جریان این اردوی مشترک چندین رقابت انتخابی هم برگزار شده است.

غلام ویسی خاطرنشان کرد: بر این اساس یک دوره مسابقات دوستانه بین پینگ پنگ بازان استان کردستان و ملی پوشان کشور عراق برگزار شد.

وی افزود: این دیدار دوستانه در دو رده بزرگسالان و نوجوانان در خانه پینگ پنگ کردستان به صورت دوره ای و حذفی برگزار شد که در پایان رقابت های رده سنی بزرگسالان امیر ثام از عراق به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد، آریا امیری از کردستان دوم شد و محمد زیاد و عمر ایاد هر دو از کشور عراق به صورت مشترک سوم شدند.

غلام ویسی اظهار داشت: در رقابت های رده نوجوانان که با حضور 38 ورزشکار برگزار شد آرشا غفوری مقام اول را کسب کرد، پاکزاد رحیمیان دوم شد و پارسا رحیمیان و مانی صلواتی به صورت مشترک عنوان سوم را به دست آوردند.

وی افزود: اردوی مشترک ملی پوشان تنیس روی میز عراق و تیم تنیس روی میز استان کردستان تا روز سه شنبه ششم تیر ماه ادامه خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی مشترک ملی پوشان تنیس روی میز عراق و منتخبین کردستان

برگزاری اردوی مشترک ملی پوشان تنیس روی میز عراق و منتخبین کردستان