مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-08سياسي

علیزاده: رییس پارلمان عربی میهمان ویژه اجلاس APA است


رییس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در اجلاس مجالس آسیایی، گفت: حضور هیأت های پارلمانی 22 کشور برای اولین بار در اجلاس تهران نشان دهنده اهمیت این نشست است همچنین رییس پارلمان عربی میهمان ویژه اجلاس APA است.

- علی علیزاده رییس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در اجلاس مجلاس آسیایی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: نشست کمیته برنامه ریزی و بودجه مجالس آسیایی هفته جاری و روزهای دوشنبه و سه شنبه به میزبانی کشورمان و با حضور 22 کشور برگزار می شود.

وی افزود: این نشست در مقایسه با نشست های مشابه از حیث حضور هیأت های عالی رتبه دارای تمایز و اهمیت ویژه ای است و در این دور از کمیته برنامه ریزی و بودجه مجمع مجالس آسیایی شاهد حضور کشورهایی از جمله آذربایجان، بحرین، بنگلادش، چین، قبرس، هند، اندونزی، کویت، لبنان، عراق، پاکستان، فلسطین، قطر، عربستان، روسیه، سوریه، ترکیه، امارات، ویتنام و جمهوری اسلامی ایران هستیم، همچینن رییس پارلمان کشورهای عربی به عنوان میهمان ویژه در این اجلاس حضور خواهند داشت.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس خاطر نشان کرد: شاخصه ویژه نشست تهران در کنار استقبال بالای کشورها، سطح حضور نمایندگان هیأت های پارلمانی است که در این نشست در کنار حضور هیأت های پارلمانی عضو APA شاهد حضور رییس پارل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیزاده: رییس پارلمان عربی میهمان ویژه اجلاس APA است

علیزاده: رییس پارلمان عربی میهمان ویژه اجلاس APA است