موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:452023-06-26ورزشي

ملوان در خواب تابستانی؛ انزلی در راه سقوط


با وجود این که کمتر از 40 روز دیگر به لیگ برتر باقی مانده است، نه تکلیف مدیریت و نیمکت قوهای سپید انزلی مشخص است و نه این تیم تمهیداتی برای تمدید و انعقاد قرارداد بازیکنان جدید اندیشیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، بیش از یک ماه است که لیگ برتر به اتمام رسیده و تکلیف تیم های سقوط کننده مشخص شده است.

در این بین ملوان توانست در فصل اول حضورش در لیگ برتر پس از بازگشت به بالاترین سطح فوتبال ایران، بقایش را در لیگ حفظ کند و به سرنوشت مس کرمان دچار نشود.

در این بین اما قوهای سپید انزلی در حال غرق در باتلاق بی خیالی هستند زیرا که با اتمام لیگ برتر، پژمان نوری به عنوان مدیرعامل و مازیار زارع به عنوان سرمربی قراردادشان با این تیم به اتمام رسید و حالا نه مدیریت این باشگاه سر و صاحب دارد و نه نیمکت ملوان.

سرمایه گذار و حامی مالی انزلی چی ها نیز با رفتن نوری از این تیم خداحافظی کرده و ملوان، کشتی اش را در دریای لیگ برتر به حال خود رها کرده است.

بسیاری از بازیکنان ملوان که سربازی و قراردادشان تمام شده، در حال مذاکره با تیم های دیگر هستند.

هیچ کدام از مسئولان استانی پاسخگوی این مساله نیستند که چرا تکلیف وضعیت ملوان مشخص نیست و انگار نه انگار که نماینده ای در بالاترین سطح فوتبال ایران دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملوان در خواب تابستانی؛ انزلی در راه سقوط

ملوان در خواب تابستانی؛ انزلی در راه سقوط