مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 01:352023-07-13سياسي

بیشترین پرونده های محاکم قضایی مربوط به املاک فاقد سند رسمی است


مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان گفت: بیشترین تشکیل پرونده در محاکم قضایی مربوط به املاک فاقد سند رسمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سال گذشته و تأکید به حدنگاری اراضی کشاورزی، اظهار داشت: مجموعه ثبت اسناد لرستان برای حدنگاری اراضی استان قراردادی بالغ بر 800 میلیارد ریال با شرکت های نقشه برداری بسته است، دو هفته پیش نقشه برداری هوایی شهرستان سلسله پایان یافته و در چند ماه آینده کل استان نقشه برداری خواهد شد.

وی گفت: خوشبختانه با حکم حکومتی که رهبر فرزانه انقلاب صادر کردند بحث قانون خردشدن اراضی برداشته شده و هیچ مانعی برای صدور سند برای اراضی کوچک نیست و ثبت لرستان برای هر زمینی با هر متراژ سند صادر می کند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان با اشاره به اهمیت هویت بخشی به املاک، تصریح کرد: همان گونه که افراد جامعه بدون کارت شناسایی فاقد هویت هستند، املاک نیز بدون سند رسمی بدون هویت شناخته می شوند و همین موضوع باعث می شود افرادی با سوءاستفاده برای همان زمین اقدام کنند و همین موضوع باعث شده که بیشترین تشکیل پرونده در محاکم قضایی مربوط به املاک فاقد سند رسمی باشد.

باقری اشاره نیز به فرمایشات مقام معظم رهبری در هفته قوه قضاییه در سال جاری و اشاره ایشان به بی اعتبار کردن اسناد عادی داشت، گفت: اگر نمایندگان مجلس با کارشناسی درست در سال 99 قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین پرونده های محاکم قضایی مربوط به املاک فاقد سند رسمی است

بیشترین پرونده های محاکم قضایی مربوط به املاک فاقد سند رسمی است