مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:252023-06-25اقتصادي

ارگان های دارای املاک، تأثیر مستقیم بر افزایش اجاره بها دارند


ارگان هایی که دارای زمین و املاک هستند به نام حفاظت از حقوق مردم اجاره های بالایی برای املاک خود تعیین می کنند و این امر تأثیر مستقیم بر افزایش اجاره بها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا کاشمری شامگاه شنبه به مناسبت روز ملی اصناف در جمع خبرنگاران که در سالن اجتماعات اتاق اصناف برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون 80 درصد از کسبه شهر کاشمر مستأجر هستند که با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند و افزایش سرسام آور اجاره های واحدهای صنفی بر مشکلات آنها افزوده است.

رییس اتاق کاشمر با اشاره به اینکه متأسفانه مردم فکر می کنند کسبه گران فروشی می کنند ولی بیش از 90 درصد از کسبه اجناس خود را گران می خرند در صورتی که فقط 20 درصد حق خود از فروش را دریافت می کنند، تصریح کرد: هرروز شاهد کوچک شدن مغازه ها و خالی شدن قفسه ها هستیم که دیگر کسبه توانایی جایگزین کردن اجناس خود را ندارد و حتی در یک صنف کاری 20 واحد طی یک سال گذشته کسب خود را تعطیل کرده اند.

وی با بیان اینکه تعدادی از کسبه ها که در شهر فعالیت دارند اشتغال زایی آنها با یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی با آن همه امکانات برابری می کند گفت: علی رغم اینکه یک کسبه در داخل شهر با کمترین امکانات فعالیت می کند باید به بازرسین چندین ارگان هر روز جوابگو باشد ولی کسی که در شهرک صنعتی فعالیت دارد، هیچ گون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارگان های دارای املاک، تأثیر مستقیم بر افزایش اجاره بها دارند

ارگان های دارای املاک، تأثیر مستقیم بر افزایش اجاره بها دارند