مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 07:502023-07-03ورزشي

300 ورزشکار سازمان یافته ناشنوا در آذربایجان شرقی فعال هستند


رییس هیئت ورزش های ناشنوایان آذربایجان شرقی گفت: 300 ورزشکار سازمان یافته ناشنوا در آذربایجان شرقی فعال هستند.

- بهنام غفار زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به موفقیت های هیئت ورزش های ناشنوایان آذربایجان شرقی در سال 1401 افزود: سال گذشته در مسابقات المپیک تیم ناشنوایان آذربایجان شرقی که با حضور 4 ورزشکار یکی در دوومیدانی و 2 نفر در کشتی فرنگی و یک نفر در فوتبال توانستند 2 مدال طلا و یک مدال نقره کسب کنند.

رییس هیئت ورزش های ناشنوایان آذربایجان شرقی عنوان داشت: همچنین میزبانی تنیس روی میز کشوری را به دست آوردیم که در بخش تیمی مقام دوم را کسب کردیم و در رشته شطرنج تنها نماینده استان که خانم بود علی رغم قهرمانی کشوری، موفق شد قهرمان آسیا و اقیانوسیه هم بشود.

غفارزاده با بیان اینکه در گذشته هیچ موفقیتی در رشته فرنگی نداشتیم، یادآور شد: توانستیم با اعزام یک تیم کامل در حضور نمایندگان استان های تهران و مازندران و دیگر استان های مدعی با کسب 5 طلا مقام نخست مسابقات کشوری را به دست آوریم و در رشته کشتی آزاد با اینکه در بخش تیمی مقام نیاوردیم ولی در بخش انفرادی چندین مدال کسب کردیم.

وی در خصوص حضور ورزشکاران بانوان در رقابت های دوومیدانی قهرمان کشوری توانستیم مقام سوم را کسب کنیم و در بخش آقایان نیز در پرتاب نیزه رکورد کشوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 ورزشکار سازمان یافته ناشنوا در آذربایجان شرقی فعال هستند

300 ورزشکار سازمان یافته ناشنوا در آذربایجان شرقی فعال هستند