مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-01سياسي

موافقت شورا با احداث 8 پروژه بزرگ عمرانی در رشت


اعضای شورای اسلامی شهر رشت با لایحه ارسالی شهرداری با مضمون اجرای هشت پروژه بزرگ عمرانی شامل تقاطع های همسطح و غیر همسطح و غیره در سطح شهر موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، نائب رییس شورای شهر رشت که ظهر امروز در نودمین جلسه علنی شورا و در غیاب رییس شورا مدیریت جلسه امروز را در ساختمان جلسات شورا بر عهده داشت با تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: هشتم تیر ماه روز مبارزه با سلاح های شیمیایی نامگذاری شده است.

  هادی رمضانی با بیان اینکه ایران اسلامی یکی از کشورهای جهان است که از سلاح های شیمیایی بیشترین آسیب ها را دیده است، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس که رژیم بعث عراق با همراهی بسیاری از دولت های مستکبر جهان همچون آمریکا، انگلیس، آلمان و غیره به قصد سیطره بر این آب و خاک وارد جنگ با کشورمان شده بود، با زیر پا گذاشتن قوانین حقوق بشر و با هدف تصاحب هر چه سریعتر ایران، بارها نسبت به استفاده از سلاح های شیمیایی در مقابله رزمندگان غیور ایران اسلامی و حتی مردمان بی گناه ساکن در شهرهای مرزی کشور اقدام کردند.

  وی به دوازدهم تیر ماه سالروز حمله ناجوانمردانه ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران اشاره کرد و گفت: طی این اقدام غیر انسانی آمریکا، بالغ بر دویست نفر از هموطنان بی گناه ما به شهادت رسیدند و این اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت شورا با احداث 8 پروژه بزرگ عمرانی در رشت

موافقت شورا با احداث 8 پروژه بزرگ عمرانی در رشت