مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 16:002023-07-21ورزشي

تأسیس یک واحد «ICU» در بیمارستان شهید بهشتی کاشان توسط یک هیئت


یک واحد کامل ICU در بیمارستان شهید بهشتی کاشان توسط یک هیئت مذهبی تأسیس شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ایفای نقش اجتماعی هیئات مذهبی کاشان در کمک به مردم ابراز داشت: هیئات کاشان به جز انجام فرایض مذهبی نقش فعال و پررنگی در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی دارند.

دبیر شورای هیئات مذهبی کاشان با اشاره به تأسیس یک واحد ICU کامل در بیمارستان بهشتی کاشان توسط یک هیئت مذهبی تصریح کرد: خیرین کاشانی علاوه بر هزینه در هیئات، در امور عام المنفعه اجتماعی و فرهنگی و همچنین کمک به هموطنان و همشهریان نقش مؤثری دارند.

وی همچنین با بیان اینکه هیئات مذهبی کاشان تاکنون 20 زندانی غیرعمد را هم آزاد کرده اند، خاطرنشان کرد: در ایام محرم امسال هم شورای هیئات مذهبی کاشان 14 برنامه با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و شهرداری کاشان انجام داده اند.

جلال زاده از دیدار مستمر و پیوسته و تکریم پیرغلامان اهل بیت در کاشان خبر داد و گفت: طرح هر هیئت یک آتش نشان نیز در شهرستان کاشان اجرایی شد و در این طرح یک نفر نماینده معرفی و در دوره های مد نظر شرکت کرد و گواهی مربوطه نیز صادر شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال بین هیئات مذهبی در کاشان افزود: این برنامه ها نقش مهمی در هم افزایی بین هیئات و اعضای آنها دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس یک واحد «ICU» در بیمارستان شهید بهشتی کاشان توسط یک هیئت

تأسیس یک واحد «ICU» در بیمارستان شهید بهشتی کاشان توسط یک هیئت