مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 02:452023-07-09بين الملل

تجمع نمایندگان لبنانی در اعتراض به اشغالگری رژیم صهیونیستی


تعدادی از نمایندگان پارلمان لبنان در اعتراض به اشغال کامل بخش شمالی روستای الغجر توسط رژیم صهیونیستی، تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تعدادی از نمایندگان فراکسیون پارلمانی التغیریین در اعتراض به اشغال بخشی دیگر از روستای الغجر واقع در جنوب لبنان، در منطقه مرزی این روستا تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات علیه لبنان، در مرز روستای الغجر واقع در جنوب این کشور، سیم خاردار کار گذاشته و بخش شمالی روستا را به طور کامل تحت اشغال خود درآورد و به این ترتیب بخش شمالی این روستا به طور کامل از حاکمیت لبنان خارج شد.

شماری از نمایندگان فراکسیون مذکور از جمله ملحم خلف، نجاه عون، یاسین یاسین، الیاس جرادی و فراس حمدان در این تجمع حضور داشتند.

الیاس جرادی در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: اقدام ارتش رژیم صهیونیستی برای سرقت اراضی لبنانی و بستن راه های اصلی، تجاوز آشکار علیه حاکمیت لبنان است .

وی بر آزادی کامل اراضی اشغالی لبنان تأکید کرد و گفت: اکثریت نمایندگان که قشر بزرگی از شهروندان را تشکیل می دهند، همین دیدگاه را دارند و این امر بر حقانیت این مسئله و پایبندی همه به ضرورت حاکمیت دولت بر کل اراضی آن دلالت دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع نمایندگان لبنانی در اعتراض به اشغالگری رژیم صهیونیستی

تجمع نمایندگان لبنانی در اعتراض به اشغالگری رژیم صهیونیستی