مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-06اقتصادي

اجرای طرح های آبخیزداری با مشارکت خیران و سرمایه گذاران


سفر استاندار و جمعی از مدیران ارشد فارس به گراش، هفت مصوبه در بخش های مختلف برای توسعه این شهرستان جنوبی فارس به دنبال داشت و در بخشی از این سفر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه با همراهی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، آب منطقه ای، جهادکشاورزی و جمعی دیگر از مدیران ارشد فارس، به شهرستان گراش در جنوب این استان سفر کرد.

استاندار فارس، در حاشیه جلسه شورای اداری گراش گفت: سفر سال گذشته به این شهرستان، 23 مصوبه داشت که این مصوبات پیشرفت 60 درصدی داشته است.

ایمانیه گفت: مصوبات باقیمانده مورد بررسی قرار گرفت و تلاش شد که موانع و مشکلات موجود بر سرراه اجرای این مصوبات برطرف و روند کار تسریع شود.

وی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن گراش گفت: در این شهرستان، افزون بر2300 متقاضی طرح نهضت ملی مسکن واجد شرایط شناخته شده اند و برای حدود 2 هزار واحد، زمین تامین شده است.

ایمانیه با بیان اینکه گراش از شهرستان هایی ا ست که در تامین مسکن اقدامات خوبی داشته است، ادامه داد: همچنین برای 1100 واحد توسط شهرداری پروانه ساخت صادر شده و 168 واحد نیز به مرحله احداث سقف رسیده است.

ایمانیه گفت: با توجه به اینکه پروژه های ساخت مسکن در کل کشور با کمبود اعتبار مواجه شده بودند امیدواریم با توجه به دستور رییس جمهور در جلسه یکشنبه هفته گذشته هیئت دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های آبخیزداری با مشارکت خیران و سرمایه گذاران

اجرای طرح های آبخیزداری با مشارکت خیران و سرمایه گذاران