مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-01فرهنگي

قرارداد 5 ساله نتفلیکس با نویسنده مطرح ژاپنی


نتفلیکس با یوجی ساکاموتو فیلمنامه نویس مشهور ژاپنی قراردادی 5 ساله برای همکاری امضا کرد.

- جی پلاس ؛ به نقل از هالیوود ریپورتر، یوجی ساکاموتو که یکی از چهره های مهم دنیای سینما و تلویزیون ژاپن است و به تازگی جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره کن را برای هیولا ساخته هیروکازو کورییدا به دست آورده با نتفلیکس همکاری می کند.

ساکاموتو پیش از این هم با نتفلیکس همکاری کرده بود و نویسنده و تهیه کننده فیلم عاشقانه پرهزینه ژاپنی در عشق و آب عمیق بود که قرار است اواخر امسال اکران شود.

از این پروژه که ریو یوشیزاوا و آئوی میازاکی در آن نقش آفرینی می کنند، به عنوان بزرگترین و بلندپروازانه ترین پروژه ساکاموتو یاد شده است.

کاتا ساکاموتو، مدیر محتوای نتفلیکس، درباره این قرارداد گفت: یوجی ساکاموتو به خلق انواع شاهکارها، از آثار اجتماعی تا کمدی های سبک تر و داستان های عاشقانه که قلب و ذهن را تسخیر می کند و باعث می شود که باز هم کارهای او را دنبال کنیم، می پردازد.

مشتاقانه منتظریم تا داستان سرایی منحصر به فرد ساکاموتو را به صحنه جهانی ارایه کنیم و بهترین محیط تولید و مشارکت های خلاقانه را برای تحقق چشم انداز او فراهم آوریم.

در ماه مه، ساکاموتو برنده جایزه بهترین فیلمنامه در هفتاد و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کن برای درام معمایی هیروکازو کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد 5 ساله نتفلیکس با نویسنده مطرح ژاپنی

قرارداد 5 ساله نتفلیکس با نویسنده مطرح ژاپنی