مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-19سياسي

عاشورای حسینی بزرگترین تاثیرات را در طول تاریخ داشته است


نبرد سیدالشهدا (ع) با یزدیان در یک نیم روز رخ داد و کوتاه مدتی بود اما بزرگترین اثرات را در طول تاریخ داشته و تا قیامت نیز ادامه خواهد داشت.

- قم- امام جمعه قم گفت: نبرد سیدالشهدا (ع) با یزدیان در یک نیم روز رخ داد و کوتاه مدتی بود اما بزرگترین اثرات را در طول تاریخ داشته و تا قیامت نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر چهارشنبه در گردهمایی رؤسا و مدیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی استان قم که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد اظهار داشت: تحلیل حوادث کربلا در دوران غفلت زده آن روزگار، بسیار مهم است و نسل جوان امروز باید با ابعاد مختلف این حادثه آشنا شوند.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: حادثه عاشورا ماحصل چیدن زمینه ها و مقدماتی از سوی دشمنان اسلام بوده است و آنان تلاش کردند تا برآمد اقداماتشان واقعه غم انگیز عاشورای حسینی باشد.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه عاشورا، بازتاب تاریخی و گسترده ای در جامعه بشری دارد افزود: نبرد سیدالشهدا (ع) با یزدیان در یک نیم روز رخ داد و یک نبرد کوتاه مدتی بود که بزرگترین اثرات را در طول تاریخ داشته است و تا قیامت نیز ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشورای حسینی بزرگترین تاثیرات را در طول تاریخ داشته است

عاشورای حسینی بزرگترین تاثیرات را در طول تاریخ داشته است