مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-04بين الملل

عمر رژیم بحران زده صهیونیستی رو به پایان است


لزوم انحلال تشکیلات خودگردان فلسطین و پیوستن به نیروهای مقاومت و هم چنین نابودی توهمات رژیم صهیونیستی در خصوص تضعیف نیروهای مقاومت، از محورهای مورد توجه روزنامه های مطرح جهان عرب است.

- خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: تجاوز رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین و بمباران این مناطق برای دومین روز پیاپی، خرابی های گسترده ای را به وجود آورده است.

این در حالیست که تشکیلات خودگردان فلسطین بارها اعلام کرده که قصد دارد به همکاری های امنیتی خود با تل آویو خاتمه دهد اما عملاً اقدامی در این خصوص صورت نمی گیرد.

عبد الباری عطوان تحلیلگر مطرح جهان عرب در سرمقاله خود در روزنامه رأی الیوم نوشت: اگر محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین نمی تواند از جان بی گناهان حمایت کند و مانع کشتار آنها توسط اشغالگران صهیونیست در جنین شود، باید انحلال این تشکیلات و ادغام نیروهای امنیتی آن که به بیش از 60 هزار نفر می رسند، در گردان های مقاومت کرانه باختری را اعلام کند.

عباس بارها اعلام کرده که نمی خواهد به عنوان یک فرد خائن بمیرد، و این یک فرصت طلایی است چرا که تشکیلات خودگردان در شرایط ورشکستی قرار داد و اگر عباس صادق باشد باید اشتباهات گذشته خود را در خصوص دل بستن به صلح مسموم با اشغالگران جبران کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر رژیم بحران زده صهیونیستی رو به پایان است

عمر رژیم بحران زده صهیونیستی رو به پایان است