مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 18:202023-07-02اقتصادي

توقف خروج پول حقیقی از بورس با مثبت شدن خودرویی ها


امروز در بازار بورس، خودرویی ها یکپارچه سبزپوش بودند، کارشناسان بازار سرمایه معتقدند افزایش قیمت این نمادها، موجب توقف خروج پول از بورس شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بازار سرمایه با ورود به دهه دوم تیر ، هنوز نتوانسته است روند مشخصی به خود بگیرد.

  روند نداشتن بورس، در حالی رخ داده است که ارزش معاملات همچنان در حداقل های ممکن قرار دارد و بازار پر از حاشیه و اخبار در خصوص رانت های اطلاعاتی است که بسیاری از فعالان قدیمی بازار از آن به عنوان بی تدبیری مسئولان یاد می کنند.

* بررسی تکنیکال شاخص های بورس شاخص بورس تهران به محدوده 2 میلیون و 100 هزار واحدی خود نزدیک شده است و این سطح می تواند به عنوان یک سطح حمایتی خوبی عمل کند.

اما هر روز اخبار منفی پیرامون بورس منتشر می شود که با انتشار این خبرها و حاشیه ها در دل بازار ترس رخنه کرده است و ممکن است کمی دیرتر خریداران وارد بازار شوند.

از دست رفتن محدوده 2.

1 میلیون واحدی شاخص بورس که به عنوان یک سطح حمایتی خیلی قوی (از منظر تکنیکالی) برای شاخص کل در نظر گرفته می شود، می تواند بازار را با یک رکود بزرگ همراه کند.

شاید برای روزهای آینده و با تغییر و یا ابطال نامه مربوط به نرخ خوراک صنایع، بازار بورس رخ مثبتی را به خود بگیرد؛ دقیقاً در جایی که تکنیکالیست ها انتظار برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف خروج پول حقیقی از بورس با مثبت شدن خودرویی ها

توقف خروج پول حقیقی از بورس با مثبت شدن خودرویی ها