مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 17:252023-06-23سياسي

محور مقاومت از همکاری ایران و عربستان منتفع می شود


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: منافع بهبود روابط ایران و عربستان عاید کشورهای مسلمان می شود و محور مقاومت هم از این همکاری منتفع خواهد شد.

- عباس مقتدایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آثار همگرایی ایران و عربستان، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به جهت ملاحظاتی که نسبت به تأمین امنیت ملی خودمان و امت اسلامی دارد، محدوده سیاست خارجی خود را مشخص کرده است و همگرایی میان ملت های مسلمان یا کشورهای دوست که توسط نظام سلطه مورد ظلم قرار گرفته اند، در اولویت برنامه های ما در حوزه سیاست خارجی قرار دارد.

وی متذکر شد: مجلس یازدهم و دولت سیزدهم همکاری بسیار خوبی را برای تحقق این امر داشته اند.

تصویب قانون الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به سازمان همکاری شانگهای یکی از نمونه های همکاری های عمیق و قابل توجه میان مجلس و دولت است و نشان می دهد که ما با دولت در زمینه تحقق سیاست تقویت روابط با کشورهای دوست و همسایه همکاری های لازم را انجام می دهیم و همراه هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین مجلس در زمینه های مختلف از طریق گروه های دوستی پارلمانی کمک کرده است تا مناسبات ایران و کشورهای دوست و منطقه به نحو کامل و مطلوب مورد توجه قرار گیرد و ارتقا یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور مقاومت از همکاری ایران و عربستان منتفع می شود

محور مقاومت از همکاری ایران و عربستان منتفع می شود