مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 18:152023-06-24اقتصادي

پابند الکترونیکی برای 148 نفر در استان سمنان استفاده شد


رییس کل دادگستری استان سمنان از استفاده پابند الکترونیکی برای 148 زندانی طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت: 102 زندانی بدهکار نیز در همین بازه زمانی از زندان آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جعفر عبدالهی بعد از ظهر شنبه در مراسم افتتاح واحدهای ملاقات سه گانه سازمان زندان های استان سمنان بیان کرد: تلاش های مؤثری برای ایجاد ارفاق های قانونی در دستگاه قضایی استان در سال گذشته صورت گرفته که مشتمل بر آزادی مشروط به تعداد 148 نفر می شود.

وی از بهره برداری از پابند الکترونیک برای 140 نفر طی یک سال اخیر در سراسر استان سمنان خبر داد و گفت: آزادی 102 زندانی بدهکار مالی و جذب 25 میلیارد ریال عوائد مالی از خیران از جمله دیگر اقدامات دستگاه قضایی در یک سال اخیر بوده است.

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: برای یک هزار و 127 زندانی در سراسر استان طی یک سال اخیر کارآفرینی شده است.

عبدالهی همچنین گفت: دستگاه قضایی استان سمنان قصد دارد اشتغال و حرفه آموزی زندانیان سیر صعودی گرفته و به یک اشتغال پایدار تبدیل و این صنعت پایدار بعد از خروج زندانی از ندامتگاه موجبات حرفه آموزی وی را نیز فراهم کند.

وی همچنین با بیان اینکه تاکنون کانون اصلاح و تربیت مرکز استان پیشرفت 60 درصدی در ساخت و ساز داشته است، ابراز کرد: امیدواریم هرچه زودتر تکمیل آن به اتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پابند الکترونیکی برای 148 نفر در استان سمنان استفاده شد

پابند الکترونیکی برای 148 نفر در استان سمنان استفاده شد