مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-17سياسي

شورای نگهبان همواره مانع سوءاستفاده از قانون بوده است


سوءاستفاده از بندهای قانونی اساسی همواره مورد توجه برخی بوده و هست، اما شورای نگهبان با نظارت و دقت مانع از اجرای چنین رویه ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر ظهر امروز در نشست با جمعی از ناظرین شورای نگهبان، ضمن گرامی داشت سالروز تاسیس شورای نگهبان، اظهار کرد: حفظ اسلامیت حکومت و نظام مسوولیت سنگینی است و اعضای فعال در مجموعه شورای نگهبان خدمتی عظیم را انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: سوءاستفاده از بندهای قانونی اساسی همواره بوده و هست، اما شورای نگهبان با نظارت و دقت مانع از اجرای چنین رویه ای شده است.

  امام جمعه موقت خرم آباد بر جلوگیری از نفوذ دشمن در ارکان تصمیم گیری تاکید و تصریح کرد: طی سال های اخیر شورای نگهبان بارها از نفوذ نیروهای دشمن در ارکان تصمیم گیری کشور ممانعت کرده است.

شمسی فر با بیان اینکه اظهارنظرهای شورای نگهبان باید دقیق، مستدل و به موقع باشد، افزود: در ایام منتهی به انتخابات و در دفاع از اشخاص باید اظهارنظرها مستدل و متقن باشد.

وی با تاکید بر اخلاق محور بودن اعضای شورای نگهبان در برخورد با مردم، خاطرنشان کرد: رعایت آداب و شئونات اسلامی در گفتار و رفتار را باید مواظب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان همواره مانع سوءاستفاده از قانون بوده است

شورای نگهبان همواره مانع سوءاستفاده از قانون بوده است